Column Miranda Custic Schellingerhout over een autistische jongen

Een kleine jongeman gaat naast zijn moeder zitten in mijn praktijk. Hij hangt sterk tegen haar aan, maar wel liefdevol.

Ik scan hem.

Raar. Bij bijna alle mensen moet ik hun hoofd leegmaken.

Of ik zie draden die als het ware kortsluiting geven of wegen die een wegen infarct geven. Ga maar door.

Bij hem zie ik niets.

Alsof het hoofd helemaal leeg is.

Geen prikkels aanwezig.

Ik scan hem verder en voel, dat er eigenlijk zowat niets te voelen is.

Hij zit in een glazen stolp.

Ziet, maar zit opgesloten in zichzelf.

Hij heeft een hoge ademhaling. Dat geeft zijn paniek aanvallen.

Zijn keel voelt droog en geblokkeerd aan.

Hij voelt en ziet veel, maar kan niets onder woorden brengen en ook niet begrijpen wat het betekent wat hij ervaart.

Zijn lever komt sterk op. Hij heeft ook zeer sterke buikklachten.

Ik begin te gapen.
Een teken, dat je heel erg moe bent.

De jongen blijkt autistisch.

Hij zegt; “Als ik mezelf zou omschrijven dan ben ik een pc die steeds op zwart staat. Geen beeld.”

Vandaar de lever; voor het niet kunnen uiten van zijn gevoel krijg je frustratie’s op dat orgaan.

Bij autistische kinderen komt vaak enorme hoofdpijn voor.

Ik heb daar vele diverse homeopathische middelen voor staan die ook voor migraine, absences en epilepsie doeltreffend zijn gebleken.

Ik haal de verkramping uit zijn lichaam.

Het niet kunnen plaatsen van alles wat binnenkomt, geeft nog verder een blokkade op deze manier.

Daarna stuur ik positieve prikkels naar zijn hoofd.

Net alsof ik contact moet maken.

Zijn hoofd moet opstarten.

De draden aan de praat krijgen.

Ineens gaan er gedachten door mijn hoofd…en weet ik dat zijn hoofd geactiveerd is.

Hij kijkt me aan. ik zie de verandering in zijn gezicht.

Het zal zijn tijd nodig hebben, maar hij is uit zijn stolp.

De activatie begonnen.

Nu wachten wat de sjamaanse energie verder bij hem activeert.

Een gedachte over “Column Miranda Custic Schellingerhout over een autistische jongen

Reacties zijn gesloten.