Liesbeth van Dijk pakt door met mediums door een bijspijker cursus voor mediums!

Dit is te lezen op de facebook pagina van Liesbeth van Dijk, een soort hoera gevoel maakte zich van me meester want dit is zoooooo nodig. Een keurmerk is er niet, de zogenaamde college’s zijn twijfelachtig qua diploma’s dus het wordt tijd dat iemand uit de branche zelf de koppen bij elkaar gaat steken om te kijken over hoe of wat in ervaringen delen en kennis te testen. Liesbeth dank voor dit fantastische initiatief! Eindelijk komt er iets om met elkaar over te praten. Het is algemeen bekend dat Liesbeth een groot voorstander is van een systeem met een goede controle. Door tijdgebrek is het haar niet gelukt om een fatsoenlijk keurmerk met mensen BUITEN de parawereld op te zetten echter dit initiatief is wellicht het begin van het einde van de slechte reputatie die de branche krijgt door misbruik van mensen die niets kunnen. Die zullen zich zeker niet aanmelden. Liesbeth, heel veel succes!

Liesbeth Van Dijk

Elke eerste zondag van de maand geeft Liesbeth een lezing voor andere mediums. Liesbeth begeleidt mensen die vastlopen in hun mediumschap zodat zij kunnen trainen hun buitenzintuigenlijke gevoel beter te duiden. De cursus is bedoeld om vertrouwen te krijgen in het vak en kennis te delen. De cursus vindt plaats in Den Haag van 13.00u tot 15.00u. Wilt u graag deelnemen aan deze cursus, dan kunt u ons mailen. De inschrijfkosten bedragen 35 euro p.p. er zijn maar een beperkt aantal plaatsen. De eerste cursus is zondag 4 Maart 2012.

6 gedachtes over “Liesbeth van Dijk pakt door met mediums door een bijspijker cursus voor mediums!

  1. Proficiat Liesbeth is echt nodig maar je weet vele denken medium te zijn en voor hun werkt dat echt niet mijn ervaring is een aap kan je wel leren smoelen trekken maar niet de echte diepte zo is het ook bij het namaak
    maar veel succes en oook mijn streven is een goed eerlijk kenmerk

    in licht liefde en vrede

  2. Mooi, heel mooi.
    Ik ga dit zeker eens volgen en me aanmelden. 4 maart kan ik niet maar de volgende cursus dag zal ik me zeker aanmelden. en dan schrijf ik mijn bevindingen aan jou. hopelijk zet je het dan op je blog,
    want ik ben benieuwd….Heel benieuwd…. Ik heb op Tv gezien hoe zij het doet met die kinderen en de geesten die er in huis zijn, lijkt me heel interessant om haar daar eens wat over te vragen..

    Word vervolgd, dus.

    1. Isabel Blanco

      Super! Zal ze tof vinden ja zij is inderdaad de dame die bij SBS 6 het programma met de kinderen doet.

  3. putzmaus

    Aardige vrouw vond ik dat! Was zij niet ook op televisie bij het zesde zintuig??

    groetjes! Putz

Reacties zijn gesloten.