Live blog kunstmatige come Prins Friso na ski-ongeluk en lawine gaat hij het overleven?

Het meeste nieuws is te volgen op RTL nieuws

LIVEBLOG: PRINS FRISO IN LEVENSGEVAAR NA SKI-ONGELUK
Prins Friso is tijdens het skiën in Oostenrijk bedolven onder een lawine. Hij is na ongeveer 20 minuten onder de sneeuw vandaan gehaald en in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Friso vecht daar voor zijn leven. Volg de laatste ontwikkelingen.

Het ziet er niet goed uit, als het bericht over hersendood in combi met kunstmatige coma waar zijn moeten wij ons als Nederlanders voorbereiden op het ergste nieuws en wordt het geen hossen die weekend maar een weekend van rouw. Laat we hopen dat ie het red maar hij is en blijft in levensgevaar en zijn broers zijn net aangekomen na een moeizame tocht naar Oostenrijk door het weer….. zijn ze te laat? Ik hoop niet dat we morgen wakker worden met dat nieuws. Laat ons bidden………..

6 gedachtes over “Live blog kunstmatige come Prins Friso na ski-ongeluk en lawine gaat hij het overleven?

  1. Het Gaat indien onze inzichten kloppen de steun en kracht in de eerste plaats naar de Families iede die op een brupte manier iemand verloren heeft weet hoe zwaar die slag is daar hier niets is van weten dat het ga gebeuren ik leef met alle mensen mee die iemand verliezen ongeacht op welke manier bij mij branden er steeds kaarsen om het voor de nabestaanden of noem het de familie van de slachtoffers steun en kracht te geven en of het nu een prins is of pietje van 5 huizen verder het verdriet en leed is even groot dus maak ik geen verschil

    in alle kracht naar hun toe
    in licht liefde en vrede

    1. Isabel Blanco

      Inderdaad Annie, de beelden van vandaag gaan mij door merg en been, zeker de reacties van mijn moeder hoe ze er naar kijkt…

    2. Dit is erg overtrokken hierboven wordt letterlijk vertaald dat enkel een vrouw gevoelens heeft . Wel ik zal je een ding melden ik ken meer mannen met diepe gevoelens maar een man mag niet huilen dus verdriet achter een masker. Ikzelf heb al 25 jaar verdriet maar ja volgens Annie DeBruin is dat onmogelijk laat ik u een ding zeggen ik heb ten alle tijden verdriet als ik iets af met staan aan de magere met zijn zijs maak niet uit mens of dier en die pijn draag ik voor de rest van mijn leven mee

      dus waar u het vandaan haalt mag joost weten
      Laten we gewoon menselijk blijven en ook gezamelijk onze krachten en wensen voor een goede afloop en steun voor de getroffen families bundelen

      in licht liefde en vrede

      1. Isabel Blanco

        Tis een beetje algemeen denk ik he onze denkwijze, mannen huilen niet vrouwen wel, mannen kroppen, vrouwen niet. Ik ben een kropper besef ik me na deze woorden van je. Maar sluit me vooral aan bij de laatste zin laten we samen onze krachten bundelen zeker na het bericht van vandaag wat mij en absurd en onmogelijk in de oren klinkt. Het duurt tot einde van de week………….

    3. Isabel Blanco

      En vader ook mijn vader heeft het lang voor zich gehouden maar voelde zijn zoon mijn broer haarfijn aan net als moeder, nu vechten ze samen tegen het verdriet. Tis toch vlees en bloed he alleen verwerken ze of gaan ze er met een andere manier mee om.

Reacties zijn gesloten.