#tvoh The Voice, wie oh wie? Nederland gaat zo helemaal plat.

Dat zijn ze op een rij, de 4 laatste kandidaten voor DE finale straks, wie gaat het worden? Ik heb me bewust afzijdig gehouden met een voorspelling, Charly Luske was onze favoriet want ik weet het echt niet. We hebben zoveel talent in Nederland en zelfs vanuit het buitenland (Paul) komen ze hier dat je alleen maar kunt zeggen “waar een klein land groot in is”. Fantastisch.

Het wordt denk ik echt genieten en wens ze dan ook vooral voor vanavond TOI TOI TOI enne probeer achter de schermen ook te genieten van je laatste show. Jullie zijn allemaal winnaars. We hebben de afgelopen maanden mogen genieten van talenten waarbij je soms denkt van wow, waar komt dit vandaan en vandaag is dan het uur u. Half NL heeft er al weken over, twitter zal wel vast lopen, ik ga er voor zitten in ieder geval en vooral genieten.

Wie er wint? Geen idee, ik weet het niet meer. Charly torenhoog favoriet, zelfs door Michael van Olffen aangewezen als DE winnaar ging er vorige week uit……. Wie het echt wordt zien we straks om circa 23.15 en ik geniet eigenlijk een beetje nu al van het duet van Lisa en haar broer Chris.

6 gedachtes over “#tvoh The Voice, wie oh wie? Nederland gaat zo helemaal plat.

  1. Haal je dat laatste stuk even weg ik heb niets voorspeld over TVOH en al helemaal niet over Charley!.
    Wie er wint? Geen idee, ik weet het niet meer. Charly torenhoog favoriet, zelfs door Michael van Olffen aangewezen als DE winnaar ging er vorige week uit…….B.v.d.

    1. Isabel Blanco

      Koekje van eigen deeg Mike, lees eerst ook zelf wat je hier neerzet in reacties en bij klaarhelder over mij. Verwijder dingen die niet kloppen, kijk in de spiegel en je zet hier de link neer waar ik naar verwijs en noem enkel je naam en blog. Dus pas op de plaats. Hou op het schreeuwen om je gelijk in die andere kwestie, doe normaal tegen anderen en naar mij toe en geef toe dat miss J ons beide heeft belazerd mbt het plaatsen van stukken hier. En hou Giessen bij de pinken die is hier niet meer welkom.

  2. Mike even een vraag aan je voor ik je noem zoals je genoemd hoort te worden bied eerst je excuus aan voor je naam naar onder andere mij ik ben geen NAZIE_ ZWIJN maar crapuul uit de omgeving dordt is veel lager er is toch een gezegde in rotterdam hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt spiegel hier jezelf aan en bied je excuus aan daar ik zonder een moment te aarzelen met die naam klacht zal neerleggen en al ben je dan goed bevriend met een groep mij maak je niet bang en dreigen laat ik aan jou over enkel weghalen is niet voldoende ik ben niet malle pietje
    een man met meer fatsoen en kwaliteit in je dan dat jij ooit over kan dromen het ga je goed

    1. Isabel Blanco

      En dat bedoel ik dus, respect ontbeert al een tijd en dat valt mij vies tegen.

Reacties zijn gesloten.