Column Miranda Custic-Schellingerhout

De jongeman komt voor de afronding van zijn eerste sjamaanse workshop sessie.

Rustig en ingetogen neemt hij plaats.

Het mooie bij hem is, dat ik nu meteen van zijn kern naar zijn 6e chakra door kan gaan naar zijn kroon chakra.

De energie van deze jongeman is anders dan van wie ik ook heb gezien.

Zijn verleden waar heel veel lijden in heeft plaatsgevonden.

De afzondering, de eenzaamheid en de machteloosheid die hij innerlijk heeft moeten verwerken.

Vooral de innerlijk onterecht aangedane pijnen.

Waarom zou je bijna zeggen.

Iemand met zo’n prachtige energie.

Het zal daar wel omgaan.

Een energie die maar voor zeer weinig mensen is weggelegd.

Ik ben op zijn kroonchakra en zie meteen dat zijn symbolische nest voor hem wordt gemaakt.

Zo’n 5 sjamanen zie ik rondom zijn nest staan en tegen hem zeggen; “Neem plaats.”

Het moment dat hij plaatsneemt op zijn nest zie ik hem sterk als een adelaar symbolisch zitten.

Alle 5 de sjamanen deden hun handen naar voren en wit licht stuurden zij van beide handen naar hem toe, terwijl hij rustig zat op zijn symbolische adelaarsnest.

“Je bent er nu klaar voor,” zeiden de sjamanen tegen hem.

Meteen vloog hij van zijn nest…volkomen in zijn kracht als een adelaar…de sjamaanse adelaar…

2 gedachtes over “Column Miranda Custic-Schellingerhout

  1. Elke

    Prachtig, zonder woorden, verwarmend in mijn hart, wetende dat er zo nog jonge mensen zijn, anders dan anders .. dank je wel xxx

Reacties zijn gesloten.