Volkskrant zoekt slachtoffers Pipimplantaten in Nederland nav steeds groter wordende schandaal

Subject: Verhalen
Date: Tue, 3 Jan 2012 11:04:47 +0100
From: redacteur.algemeen@volkskrant.nl
To: meldpuntklachtensiliconen@hotmail.nl

Hallo,

Ik ben me aan het verdiepen in het verhaal over de PIP-borstimplantaten waar momenteel nogal wat om te doen is.

Ik kwam zo terecht op jullie website, vol heftige verhalen van vrouwen die (soms ernstige) problemen hebben door een implantaat.

Voor een verhaal hierover zou ik graag in contact willen komen met deze vrouwen. Dames met het betreffende PIP-implantaat, of vrouwen

die andere soorten hadden, maar ook klachten hebben gekregen.

Ik zoek een paar dames met PIP-implantaten die met foto en verhaal in het Magazine van Volkskrant willen. Geen artikel waarin we de klinieken/chirurgen hard aanpakken,

maar de persoonlijke verhalen van mensen die blij waren met hun implantaten en nu opeens met deze problemen zitten opgezadeld.

Telefoonnummer 020 5622526 of email redacteur.algemeen@volkskrant.nl Kan dat?

Vriendelijk bedankt!

Meike

Verslaggever / Reporter

de Volkskrant

+31 (0)20 5622526

redacteur.algemeen@volkskrant.nl

Jacob Bontiusplaats 9

Postbus 1002

1000 BA Amsterdam

2 gedachtes over “Volkskrant zoekt slachtoffers Pipimplantaten in Nederland nav steeds groter wordende schandaal

  1. resi jongen

    ik heb vanaf 2001 borstinplantaten .laten plaatsen in belgie door plastieschirurg DR luc Damen..
    privecliniek bestaat niet meer ,weet niet of ik pipinplantaten heb ,ga morgen naar mijn huisarts.om onderzoek telaten doen ..maar eerst nog die dr luc damen bellen ,heb zelf nooit een of ander papiertje gehad waar op moet staan welke siliconen[vreemd ] heb ook meteen vooraf moeten betalen en kwatiertje later onder het mes gegaan .nazorg wel gehad .verschillende keren bij hem in privecliniek.en een keer in het ziekenhuis in bree ..vrij snel aan rechterborst ingekapseld.maar door hem los gemaakt .heb wel vanaf het begin pijnscheuten en branderig gevoel ..wat betekend dat mijn borsten altijd aanwezig zijn ,in zoverre dat je er nerveus van word ….weet nu niet wat tedoen .kan die kosten niet allemaal zelf betalen ….veel succes met uw onderzoek ..

Reacties zijn gesloten.