Ellen Scheffer, symposium ‘Zelfdoding in een ander licht’ gehouden in Malden bij Nijmegen

Op zaterdag 21 januari wordt het symposium ‘Zelfdoding in een ander licht’ gehouden in Malden bij Nijmegen. Het wordt georganiseerd door de uitgever van mijn boeken, Rinus Roland, en mijzelf. Gelukkig is er veel belangstelling voor deze dag, er zijn al aardig wat inschrijvingen. Het is nog niet vol, dus je kunt je nog opgeven. Kijk voor meer informatie over het symposium op de site http://www.spiritnieuws.nl of geef je op via info@eoscentra.nl

In het januari nummer van Spiegelbeeld staat een artikel van mijn hand naar aanleiding van het symposium. Ook staat er een bespreking van mijn boek ‘Zelfdoding in het Licht van de Ziel’ in. Het ligt vanaf 23 december in de winkel.

Naast de lezing die ik op het symposium houd, ben ik ook uitgenodigd door iemand van Occupy Nijmegen om een ‘lezing’ over spiritualiteit te houden. Kijk op hun site http://www.occupynijmegen.org voor meer info. Het is op dinsdag 31 januari en begint om 21.00 uur. Ben benieuwd hoe dat zal zijn voor een groep mensen die lang niet allemaal uit zichzelf interesse hebben in spiritualiteit. Wel een uitdaging; leuk. Kom ook als je zin hebt.

Op 11 en 12 februari en op 25 en 26 april staan twee workshops gepland:

‘Licht op je levenspad’ en ‘In contact met je gids’.

Beide workshops gaan over het contact maken met je gids, maar bij ‘Licht op je levenspad ligt het accent daarnaast wat meer op je levensdoel. Beide kun je als eerste workshop volgen. En je kunt best, als je al eens een workshop gevolgd hebt bij mij, nog een keer komen. Sommige mensen doen dat als ze niet willen wachten op de verdiepingsworkshop in de zomer. Degenen die dat doen bevalt het prima. Jij bent niet meer dezelfde als toen je de eerste keer kwam en de groep is anders, dus je beleeft de workshop toch weer op een heel andere manier. Vraag om extra info of kijk op mijn site (www.ellenscheffer.nl) onder workshops. Kijk ook eens in het gastenboek, dan zie je wat reacties van deelnemers.

Een vriendin van mij, Elise van Riet, organiseert in het voorjaar een retraite van drie weken op Bali onder de titel ‘De Kunst van Zinvol Ouder worden’. Kijk op haar site http://www.zinvolouder.nl . Het lijkt me fantastisch! En ik weet zeker dat ze dat op een heel mooie manier zal begeleiden.

Hartelijke groet, veel liefs,

Ellen