Column Miranda Custic-Schellingerhout Sjamanisme

Voordat we weer een column plaatsen van Miranda eerst nog even dit een interview op de radio, wel luisteren he!

http://www.sjamaanmiranda.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=113&Itemid=141#.TunqspeAAoQ.email

Aardig te laat komt een man binnen in mijn praktijk.
Mijn hele schema gaat aan gort.

De trein heeft het weer een keer af laten weten.
Leuk is dat.

Zie het meerdere keren.
Het openbare vervoer zorgt vaak voor problemen voor mijn agenda schema.

Ik zie de man zitten, maar zie dat hij niet in zichzelf zit.
Onzichtbaar zit hij naast zichzelf.

Ik zeg hem.
Ik zie een persoon, maar anderen zien jou anders dan wie je bent.

Ze zien je werkelijke ik niet.

Hij laat niets los.
Zit als het ware vastgeschroefd op de bank.

Ik zie twee paden.
Ze lopen parellel aan elkaar.

Lijken op tuintegels in een tuinpad.

De ene been met rechts begonnen, de ander met links begonnen.

Hij heeft het verkeerde pad gevolgd.

Raar beeld.

Krijg even geen vat op wat ik met de beelden aan moet.

Wel voel ik heel veel verkramping.

Zijn 6e chakra komt steeds giga door.

Alsof iemand een enorme spijker met een hamer door zijn 6e chakra heeft willen slaan.
Dat geeft inmense hoofdpijnen.

…..zijn wie je bent….

Ik word gestoord door diverse telefoontjes de me gelukkig niet uit mijn energie halen.

Prive mag ik tijdens de sessie’s alleen bij uiterlijke noodzakelijkheid gebeld worden.

Ik ga door met de sessie en hoor; “Time to say goodbye,”van Bocelli en Brightman.
Het begrafenislied van mijn moeder.

Als ik dit hoor, dan weet ik dat er iemand is overleden waar nog geen afscheid is van genomen.
Dat het verdriet nog steeds voortduurt en impact heeft op het leven van nu.

Ik laat tijdens de sessie zijn overleden moeder in hem gaan, maar ze geeft niets door.

Teken voor mij, dat hij er nog niet klaar voor is.

Ik ga verder met de sessie.

Zijn darmen rommelen als onweer in zijn lijf.
Teken dat hij het verleden aan het afvoeren is.

De darmen staan voor mij voor de levensweg die een mens heeft gehad.
De ellende die een mens op zijn/haar pad heeft gekregen.
Ik voer dat dan af uit lichaam en geest.
Het lichaam verlatend…..

Ik zie, dat hij als een spons alles heeft geabsobeerd.

Zijn alvleesklier is gevuld met de ellende van iedereen.

Als het hoofd van het gezin probeert hij iedereen tevreden te houden.
Naar hun zin te maken.

Mooie man.

Zijn innerlijk raakt mij.
Zo betrokken bij de familie, ook bij de familie wat niet zijn eigen bloed is.

Zijn stiefzoon zien als zijn eigen zoon…..wat conflicten gaf met zijn eigen zoon…die voelde wie de plaats opeist….voor hem…beide ziet hij als zijn eigen zoon….

Mooi….wederom zijn innerlijk..tekenend voor hem als persoon…wie hij is…waar hij voor staat…voor iedereen…alleen…waar is hijzelf….

Ik ga verder en laat na de sessie zijn overleden broer in hem gaan.

Vaak doe ik dat niet bij de eerste sessie, omdat iemand er dan nog niet geestelijk klaar voor is.

Zijn overleden moeder en broer zitten echter te wachten…

Ik hoor hem zeggen; “Het is goed zo broertje…., beter zo.”

Zijn broer heeft veel te lijden gehad.
De beelden schieten voorbij.

Daarna laat ik zijn overleden moeder in hem gaan……ik voel zijn verdriet….hij heeft een leven lang de plaats van zijn oudere broer geprobeerd in te nemen…nee… op te vullen…het gat waar het verdriet van het verlies van zijn oudere broer heeft geslagen in het leven van zijn moeder….het lijf …de psyche van zijn moeder…heeft hij al die jaren geprobeerd op te vullen….maar het is hem niet gelukt….ze is zijn oudere broer achterna gegaan….

Iets wat hij zichzelf nooit kon vergeven…

Vandaar het paralelle pad…alleen was hij met de verkeerde been begonnen…

Ik zei hem; “Je hebt het pad je hele leven van een overledene gevolgd….vandaar dat je nooit bij zelf bent gekomen….”

Mensen denken vaak, dat ze van het pad zijn afgeraakt door slechte invloed van buiten.

Door voodoo.

Ze vergeten….voelen vaak niet niet, dat het pad wat ze volgen hun leven lang…is geleid door een energie van een ander…die iets af te maken had….niets voodoo….de geest moet gaan rusten…de persoon in kwestie moet terugkeren in zichzelf…