Column Miranda Custic-Schellingerhout

Een jongeman komt voor zijn vervolg sessie.

Mooi hoe elke sessie een bepaalde impact heeft op mensen.

De sessie om naar je kern en 6e chakra te gaan zijn het heftigst.

Van daaruit ga je je leven vaak volkomen omgooien.

Waar je allang “klaar”mee was, zet je nu een streep onder.

Meestal kiezen mensen dan een richting van een levensweg waar ze ooit op zijn geweest, maar vanaf zijn geraakt door gebeurtenissen in het leven.

De jongeman is nu voor de vierde sessie van de eerste workshop sessie’s.

Tijd voor te gaan naar de 7e chakra, uit te vliegen….de weg naar de Verlichting.

Vaker heb ik gezien, dat de kern en 6e chakra sessie dusdanig een verandering op je levensweg heeft gegeven, dat je nu lijkt te stagneren in jezelf.

Het lijkt alsof je nerveus bent, tegengehouden wordt.

Kosmisch gezien heeft je geest de tijd nodig gehad om aan alle veranderingen in en om je heen te moeten wennen.

Dat lijkt stilstand te geven, maar het moment dat je dit ervaart, betekent het dat je door moet gaan naar de 7e chakra sessie.

Je bent klaar voor de nieuwe toekomst.

Ik ga even terug naar zijn kern. Vond die nu te donker eruit zien.

Hij had keuzes gemaakt.
Wist dat dat de goede waren, maar zijn omgeving reageerde nogal negatief.
Dit gaf hem een gevoel van ik weet dat ik de juiste kant opga, maar zij hebben geen vertrouwen in mij.

Ook ging ik even naar zijn 6e chakra.
Ik zie hem symbolisch verschrikt staan alsof iemand hem van de zolder af wilt duwen.

Dat veroorzaakt een soort angst in jezelf.
Eerder een soort blokkering door jezelf.

Op deze manier kan je keuzes hebben gemaakt, maar komt er niets uit je handen….de stagnering…

Nu word ik geleid om eerst naar zijn wortel chakra te gaan.
Van daaruit ga ik mijn weg vervolgen langs zijn heiligbeen.

Bij zijn zonnevlecht krijg ik pijn direct op de plek erachter bij zijn wervelkolom.
Ik zie dat energetisch nu beide worden verbonden.

Een versterking van zijn ruggegraat vanuit deze chakra.

Ik stijg verder naar boven en ga langs zijn hart en kern.
Nu vult zijn kern zich volledig met een gloeiende warmte.

Toch moet ik weer langs zijn lever….de plaats van de boosheid/frustratie energie.
Door alles van zijn verleden is hij gaan stagneren.
Niet door de verbinding tussen zijn kern en 6e chakra…

De energie gaat nu door langs zijn keel naar zijn 6e chakra.

De energie laat ik rondom hem stromen en laat hem voelen hoe hij nu in zijn energie is komen te staan.

De rare energie van een soort angst, vastzitten, had plaatsgemaakt in vertrouwen in zichzelf.

Direct begint de plaats op zijn hoofd te jeuken.

Tijd om naar de kroonchakra te gaan.

Ik zie hoe hij heel snel symbolisch zijn nest heeft gemaakt.
Zijn overleden oma is erbij aanwezig.

Ik zie hoe ze naar hem kijkt en zegt; “Het is goed. Je hebt de juiste keuze gemaakt. Het komt goed.”

Even zit hij symbolisch als een adelaar op zijn nest, maar direct daarna laat ik hem uitvliegen.

Ik voel een bepaalde huivering en laat hem even terugkeren.

Op zijn nest staat hij symbolisch nieuwsgierig rond te kijken.
De huivering voor het onbekende heeft plaats gemaakt voor nieuwsgierigheid voor de toekomst.

Direct daarna gaat hij weer uitvliegen….de vleugels zijn symbolisch ijzersterk…sterk vertrouwend op zijn nieuwe toekomst…