2012 roerig jaar volgens Sonja Zeeman en Linda Bolman

2012…..een roerig jaar.
Zoals ieder jaar hebben Linda Bolman en Sonja Zeeman van het Gaia college Nederland en België zich weer gebogen over de voorspellingen voor het nieuwe jaar. Het wordt een roerig jaar, zowel voor Nederland en België, als voor de rest van de wereld.
Sonja en Linda wensen u weer veel leesplezier, en wensen u een gezond, spiritueel en leerzaam 2012
http://www.mediumopleidingen.nl
Voorspellingen Linda Bolman
• Ik voorzie een besmetting onder vee met een virus die al bekend is in het buitenland. Deze besmetting zal grote gevolgen hebben voor de veehouderij in Nederland.
• Helaas zie ik een ernstig ongeval met een wielrenner bij een groot wielrenners evenement. hier zal een motor bij betrokken zijn. Ik zie hierbij de kleur groen.
• Nederland zal hoog scoren bij de EK. We gaan door naar de halve finale maar we worden geen kampioen. Ik zie hierbij het getal 3
• Opnieuw een onrustig jaar voor de tweede kamer. Wederom discussie over hulp aan het buitenland. Rond de maand augustus komt er een ommekeer. Er zullen een aantal zaken drastisch veranderen.
• Op gebied van gezondheid zie ik een nieuw medicijn komen voor diabetici. Dit zal een grote verbetering zijn voor patiënten die lijden aan deze ziekte.
• Er komt grote opschudding over het overlijden van een bekende jonge vrouw. Er wordt getwijfeld of het wel om een natuurlijke dood gaat.
• Opnieuw grote aardbeving Turkije. Ik zie aardscheuren als gevolg hiervan.
• Rusland komt in opspraak. Dit zal te maken hebben met wapens.
• Veel onrusten in het Midden-Oosten. ik zie heel veel vuur en krijg het gevoel van oorlog. Een heftige strijd die al vroeg in het jaar begint en nog wel even voortduurt ik zie geen oplossing meer voor het einde van 2012.
• Een ongeval met een kruisboog tijdens een evenement. Ik zie muziek, dans en vrolijkheid bij dit evenement. en mensen zijn anders gekleed als standaard.
• Italië krijgt dit jaar te maken met bosbranden in het zuiden van het land. Ik verwacht in de maand augustus. Er wordt hulp in geroepen van omliggende landen om de brand onder controle te krijgen.
• Een vliegtuig komt in de problemen boven Nederland, dit veroorzaakt behoorlijk wat opschudding. Maar het loopt goed af.
• Bulgarije wil in 2014 toetreden bij de eurozone, dit komt ter discussie dit jaar. De economie van Bulgarije is nog altijd niet goed genoeg om toe te treden. bovendien lijkt het erop dat er gefraudeerd wordt met gelden van de Europese unie.
• Een grote aardbeving op Sumatra.
• Op Sicilië krijgen ze te maken met een vulkaan uitbarsting in het oosten.

Voorspellingen Sonja Zeeman

• Koning Albert lijkt onverwacht op “ rust” te moeten gaan. Hoewel de situatie nu goed onder controle lijkt te zijn door hem, moet zijn zoon de taak overnemen in 2012
• Het Oranje Team zal flink doorstomen. Hoewel het Nederlandse publiek teleurgesteld is in hun optreden tegen Duitsland, zullen zij menig Nederlands hart weer veroveren tijdens het EK. Duitsland gaat er uit in de halve finales. Vermoeden is dat 1 van de belangrijkste aanvallers vlak voor het EK ernstig geblesseerd raakt.
• Neerstorten van een vliegtuig, lijkt Amerikaanse luchtvaartmaatschappij te zijn, ik zie niet waar, maar het is er koud, want ik zie enorme ijsbergen.
• Lisa van Jan Smit zal naar mijn gevoel in verwachting raken van een tweede kindje.
• Google Adwords lijkt een oplawaai te krijgen m.b.t. louche handeltjes in de Adwords structuur.
• Faillissement farmaceutisch bedrijf.
• Erik de Zwart krijgt géén goed jaar, ik voel niet precies wat, maar hij komt in opspraak in het nieuws.
• In Engeland in het koningshuis lijkt het of ze te maken zullen krijgen met een ernstige beschadiging aan een koninklijk kasteel.
• Sneeuw? JA! Kort maar krachtige winter. Ik voorzie voor 2/3 van Nederland en 4/5 een witte kerst voor België( de kust matig).
• Hoewel de Belgen blij zijn eindelijk een regering te hebben , blijf ik bij mij standpunt, dat de verkiezingen geen werkzame regering opleveren. Het doek zal vallen en met de huidige regering wordt niet lang gewerkt.
• De PVV verliest veel steun, echter provoceren ze een heleboel en tegen half 2012 komt de PVV weer in stijgende lijn om daar te blijven aldus de opiniepeilingen.
• Rutte komt in opspraak omtrent privé aangelegenheden.
• De OVAM in België komt onder vuur te liggen.
• De Aziatische landen krijgen medio februari / maart met natuurrampen te kampen.
• Ook in februari/maart lijken de Belgen wederom met gigantische overstromingen te maken te krijgen.
• Prins Harry kondigt een verloving aan , tegen het einde van 2012
• Nederland raakt verschrikt na de uitkomst van een Nederlandse serie moordenaar.
• Het koningshuis in België krijgt te maken met een afscheid.