IK sta op tegen kanker, jij toch ook? Doe mee en wordt lid vanavond bij de AVRO om 20.30 KWF avond

Ik sta op vanavond, jij toch ook? Ik kies bewust op mijn blog voor goede doelen die ons Nederlanders voorthelpen, let wel ik ben altijd voor noodhulp echter met alle successen ten spijt van giro 555 weten wij niet waar het geld naar toe gaat en sterven mensen om ons heen als bosjes aan deze ziekte kanker. Allemaal kennen we iemand of hebben iemand aan de ziekte verloren. Denk daar aan, denk er ook aan dat het jezelf kan overkomen en geef……….

1 op de 3 Nederlanders krijgt kanker. Velen overleven het, maar nog steeds sterven in Nederland vijf mensen per uur aan deze ziekte.

‘’Bij het Tv-programma Sta op tegen kanker was ik vorig jaar natuurlijk ook betrokken, dus toen de AVRO me belde, om samen met Art de liveshow te presenteren, was ik meteen enthousiast! De combinatie: weer op de AVRO, samen met Art, en dan voor het KWF, dat kon ik natuurlijk niet weigeren’’. Aldus Angela

AVRO-presentator Art Rooijakkers: ‘’Ik vind het een eer dat de AVRO me vroeg. Ook spannend! Ik sta helemaal achter het doel, en draag KWF Kankerbestrijding een warm hart toe. Toen ik hoorde dat ik het Tv-programma samen met Angela kon presenteren, was ik helemaal enthousiast. Daar verheug ik mij enorm op’’.

Na het overweldigende succes van vorig jaar, met een recordaantal van 50.000 donateurs, zendt de AVRO voor de tweede keer Sta op tegen kanker uit. In deze live tv uitzending vertellen kankerpatiënten en artsen over het belang van wetenschappelijk onderzoek. Verder worden ook Art en Angela bijgestaan door tal van artiesten die hun steun in de strijd tegen kanker tonen: Jan Kooijman, Lauren Verster, Ruth Jacott, Guus Meeuwis, Melody Klaver, Jennifer Hoffman, Anna Drijver, Levi van Kempen, Epke Zonderland, Dennis van der Geest, Boris van der Ham, Xander de Buisonjé, Brigitte Heitzer, Michelle Splietelhof, Casey Francisco, Joke de Kruijff, Willeke van Ammelrooy, Roelof Hemmen, Dominique van der Heyde, Monique Collignon, Frank Sanders, Esther Schouten, Bennie Jolink, Fabienne de Vries, Ruud de Wild, Erik de Zwart, Martin Gaus, Vivienne van der Assem, Anniko van Santen en Floris Bosveld staan allemaal op tegen kanker tijdens de live uitzending. Artsen, patiënten en artiesten roepen in Sta op tegen kanker gezamenlijk Nederland massaal op te staan tegen kanker.

Bron AVRO