Clint Eastwoord is VOOR het homohuwelijk in Amerika

Op facebook komen allerlei foto’s met uitspraken tevoorschijn. Bovenstaande foto is er een die mijn aandacht heeft, Clint Eastwoord die zeer stellig stelt voor gelijke rechten te zijn en voor het homohuwelijk.

Hij stelt het heel simpel, wat maakt het nou uit? En zo simpel is het ook echter wij zijn toch keer op keer het tegendeel helaas. Het uitkomen voor je geaardheid in Nederland zit weer op een giga dieptepunt en je vraagt je af waarom. IK ben supertrots op mijn homovrienden maar ben tegen het hokjes gedoe, pesten en vooral meppen. Let wel de groep is erg kwetsbaar en ook onder de groep zelf is mishandeling een onbesproken punt dat ook nog op de agenda moet worden gezet in de BV Nederland maar wanneer? We horen enkel vrouwen, kinderen, ouderen een enkel man.

Uit ervaring hebben wij aan den lijve moeten ondervinden hoe ver geweld kan gaan, mijn broer Gerard is homo (ja ik zet er bewust IS neer, voor ons is hij nog steeds onder ons) echter Gerard zou een man als Clint omarmen en zeggen, JA zo is het en niet anders! Maar we moeten blij zijn dat deze man het opneemt voor homo’s/lesbo’s en gelijke rechten.