Slaat wowveilingen.nl op de vlucht? Facebook net compleet geript reageren kan niet meer

 

Gisteren schreef ik een stukken over internetveilingen. Ik wist dat er bij wowveilingen.nl wat mis was ivm het niet afkunnen maken van een aankoop, ik wist echter niet dat direct daarna de facebook pagina meteen is aangepast.

Direct een bericht plaatsen kan niet meer, reageren op berichten kan niet meer. Een bericht sturen kan niet meer. Ik schreef al dat het bedrijf geen email of andere contact gegevens heeft. Via kassa, radar en opgelicht vindt je het bedrijf erachter Profile BV een vaag nota bedrijfje met veel vraagtekens. Contact maken met het bedrijf lukt dus niet.

Er stonden vele vragen op over de aankoop van producten wanneer ze geleverd worden. Of vandaag staat er een bericht van 25 maart IPHONE5 van Vera, “vandaag hoorde ik dat ik de IPHONE5 kan krijgen”. Wat klopt er niet aan het bericht? De Phone is vandaag verkocht aan iemand anders die de aankoop ook niet zal krijgen vermoedt ik.

Dat mijn artikel van gisteren zo snel een vervolg zou krijgen had ik in mijn stoutste dromen niet kunnen verwachten. De wijzigingen op facebook zijn ze nu mee bezig, een stiekeme nachtelijke actie. Van volop contact is er geen contact meer mogelijk, en daarmee is de toon gezet zie de telefoon die Vera kreeg maar toch werd verkocht aan een ander. Een zogenaamd, pimp bericht waar mensen overigens voor worden betaald.

Wowveilingen.nl wanneer is de site nog in de lucht na mijn onthullingen? Antwoord op mijn vragen krijg ik niet meer dus ook die telefoon niet hoewel ze toch echt verplicht zijn om na te komen. Wees gewaarschuwd.

3 reacties op “Slaat wowveilingen.nl op de vlucht? Facebook net compleet geript reageren kan niet meer

  1. Beste lezers, ik heb vanmorgen een product gekocht via de wow veiling site. Je dient gebruik te maken van iDEAL. Door een storing bij de abn amro ging het bij mij in eerste instantie ook mis. En ook ik kreeg de melding dat ik uitgesloten werd van deelname. Ik heb me vervolgens uitgelogd van de WOW veiling. Daarna kon ik plotseling gewoon weer “bieden”. Vervolgens heb ik de iDEAL van rabobank gebruikt om te betalen. Daarna is de service super, je wordt opgebeld en men komt het product persoonlijk dezelfde dag brengen. Bovenstaande bericht had mij ook aan het twijfelen gebracht en het is inderdaad opmerkelijk dat je de mensen van wow velingen niet kunt bellen of mailen. Succes!

    • Ik kan nog steeds niets. Abn Amro werkt niet. Mij werd stellig het product beloofd die stelligheid wordr niet nagekomen. Reden om mensen erop te wijzen. Zolang men niet optimaal van een site gebruik kan maken klopt er iets niet.

Reacties zijn gesloten.